Ugler

Har no spøta etter engelsk oppskrift for fyrste gong.
Oppskrifta på vættene kan du finne her.

dsc0328

På pannebandet spøta eg ugler med 3 vr.m mellom kvar ugle.
Det var ikkje so veldig vanskeleg å finne ut av oppskrifta, hadde hjelp av ordlista til Drops design.
Er fornøgd med resultatet. Brukte Oden garnet frå forundringspakken, på pinner nr 4,5 og 5,5.

13 kommentarer

gretashobby

29.mar.2009 kl.12:42

Så flink du er. Syns det er ein bragd eg å strikke av engelske oppskrifter. Har så vidt gjort det, men liker best å få det oversatt. Kan vere vanskelig nok det :=). flotte vottar og pannebånd. Stilige rett og slett

matja

29.mar.2009 kl.13:06

Så stilig det ble.Du er kjempeflink.Ha en fin dag:)

matja

29.mar.2009 kl.13:06

Så stilig det ble.Du er kjempeflink.Ha en fin dag:)

Hobbystua

29.mar.2009 kl.14:25

Flott sett du har strikket,,og uglemønsteret er jo så fint.Og du skal ha ros for å ha strikket etter Engelsk mønster.Ha en riktig fin dag:-))

ruta

29.mar.2009 kl.18:52

Ja, disse var fine. Jeg synes de ser kompliserte ut å strikke. :-)

Strikkepinnen

29.mar.2009 kl.21:42

Fint sett du har laga.Koselige disse uglene. Masse fine ugler som kommer frem rundt på bloggene for tiden.
Ønske deg ei fin ny uke.

elins strikkeri

29.mar.2009 kl.23:32

Flott sett du har laga dei er artige desse uglene:)

Trollkåno

30.mar.2009 kl.00:28

Hei på deg!
Koseleg at du stakk innom til meg, kjekt med nye bekjentskap.
Når eg las på bloggen din skjønte eg at du var frå ein anna plass enn Bergen. "Spøte" og "læsta" tyda på det....og etter endå meir lesing såg eg at du er frå Sandane. Er sjølv frå Førde, men har budd her ( Evanger, Voss kommune)i over ein mannsalder....
Artig å sjå att grønlandsk perlesaum.
Det har eg sydd masse av, men det er lenge sidan. Har framleis ein boks med perler og ein perm med oppskrifter.
Ser du strikkar mykje fint....
Ha det so bra, kjem innom att, eg

Anne-Irenes lille hobbyhjørne

30.mar.2009 kl.16:03

oi så stilig :D Må no ha vært grådig knotete det der?
Snakkast i kveld :)

Tino

30.mar.2009 kl.18:22

Så flott settet ble! Det har vært mye ugler i februar ;)
Er helt imponert over perlebroderiene dine, det må da være litt av en tålmodighetsjobb.
Ha en fin uke :)

strikkoghage

31.mar.2009 kl.07:42

Heisann! Så utrolig skjønne ugler, men for en utfordring...Kjempefint var det:) Ha en fin dag

Felisi

07.apr.2009 kl.23:01

Lekkert uglesett! Jeg er vel snart den eneste som ikke har strikket noe med ugler på, men jeg må si det frister, mye fint å se.
Ha en flott påske!

29.apr.2009 kl.13:53

disse var herlige vennen. så flink du er da

43, Bergen

Bur på Laksevåg, er 43 år. Arbeider i barnehage.